M.S.I

Martin Söderström Invitational, det är vad morgondagen bjuder på, så egentligen borde jag sova vid det här laget. Men det var så mysigt att bara ligga under täcket och filten och bara mysa. Snegla lite på tvn ibland, pilla med småsaker och smsa med mamma. MSI är en cykeltävling i Uppsala. Det är ingen cykeltävling i skogen där man sen står och väntar vid målgången på att nördarna ska komma liksom, vilket jag trodde när jag suckade högt och svarade MÖÖÖÖHHHH när Nicke frågade om vi skulle åka dit. Haha stackars kille, han kan omöjligt ha det lätt med mig. Men det är iallafall stora hopp dom byggt upp vid Uppsala slott och en bra bit bortöver. Det är freestylehopp på någon typ av BMX-hojar som jag förstår det och jag är riktigt taggad! Jag tycker faktiskt det ska bli riktigt roligt. Först måste vi hämta ut lite paket på ICA när det öppnar, routern från Telia har kommit och även lite klänningar som jag beställt som eventuellt kanske går att ha på kickoffen den 11 oktober. Jag tror (vet) att dom är för små men man kan ju alltid prova knöla ner sig i en liksom, haha. Fast det är fan värdelöst att posten på ICA här har öppet så jävla dåliga tider. I Åkersberga hade posten på ICA kvantum minsann öppet mellan 7-22 så då kunde man hämta paket vilken dag som helst! Här är det öppet till 17.00 på vardagarna liksom, jaha? Då får man gott vänta till helgen om man inte väljer ett annat postutlämningsställe. I-landsproblemen svämmar över, vilket parti vill ordna längre öppettider på posten i Vaxholm tro? Där kommer jag definitivt lägga min röst!

Trackback