the day after yesterday

I'm alive! Och jag mår riktigt bra faktiskt. Jag var superduktig och drack massor med vatten under kvällen igår, så idag mår jag (nästan) prima! Det var riktigt roligt igår, supertrevligt verkligen. Vi var på Nordic Light Hotel fram till 18.00 då vi gick till Icebar och tog en fördrink. Sen åkte vi till Gotes grill för att äta och därifrån vidare till Sturecompagniet för resten av kvällen och natten. Jag kom hem till Carina och Ninni vid 02.00 och gäspade, då var jag trött och hade ont i fötterna. 


Nu ligger jag fortfarande i soffan och myser. Dricker kaffe och kollar på djävulen bär Prada. Längtar efter min prins också som kommer hit och äter middag sen. Då ska jag pussa ihjäl honom!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback