when dancing becomes the dance

Tisdag! Imorse var inte i närheten av lika trött som igår, så himla skönt. Hade en effektiv kväll hemma igår med tvättstuga, lite städning och fix. Avslutade kvällen med hämtmat från Kina och jag i vanlig ordning skulle ha friterade räkor men dom gjorde friterad kyckling, suck. Det smakade för det första inte alls bra och sen dumpade jag efter 3 minuter och sen var jag dålig i magen resten av kvällen, heja! Haha. 
Jobb fram till 18.00 idag och sen är det fotbollsmatch i Tele2 arena. Jag och Lotta ska se grabbarna från Östersund spöa Bajen, eller? Jag är inte någon hejare på fotboll men det ska bli roligt, underbart att få hänga med Lotta om inte annat. 

Förbannat kallt är det idag också. Det verkligen biter i kinderna och kylan tränger rakt igenom jeansen. Hur jag ska klara vintern är ett mysterium, men det blir täckbyxor och underställ! Bring it bara.


Gårdagens spöket Laban, haha alltid så seriös. Fy vad jobbigt det var för stackarn att byta sängkläder. Hur kunde jag vara så hemsk som tvingade honom göra det?! Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback