castles in the air

Onsdag! Nu sticker dagarna iväg i en rasslande fart igen. Jag hade en superfin kväll med mitt hjärta igår, och dessutom klev han upp med mig vid 06.00 imorse imorse och åt frukost, kollade på nyhetsmorgon och myste. Det är inte alltför ofta det händer att han orkar kliva upp den tiden på morgonen! 
Nu är jag påväg mot jobbet och imorse har väntar lite möten, en hel att göra men framförallt så ska jag luncha med Camilla som är hemma från Barcelona till på söndag! 

Nu har vi väll börjat fastställa inför jul också på tal om något helt annat. Dock har jag inte fått klartecken gällande min semester men jag hoppas verkligen att dom tänker efter och ger mig ledigt, min egna åsikt är att det är det minsta jag kan förvänta mig. Niclas skulle egentligen åkt med upp till Östersund redan innan jul och firat där uppe men så blir det inte. Han blir i Stockholm med sin familj på själva julafton och kommer upp efter det, förmodligen på juldagen. Så nu ska jag åka upp själv innan jul och då blir det förmodligen inte så att jag tar bilen utan att jag tar flyget, eller jag tror det iallafall. Jag måste fundera lite, överlägga med min kära gudmor vad hon tycker, herregud jag kan ju för allt i världen inte ta ett beslut utan att hon fått vara med och spekulera?! Haha. 

Nej, nu ska jag trycka på shuffle i den senaste listan på Spotify och njuta av morgonen. Ha en fin dag allihopa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback