kalaslördag

I lördags var det födelsedagsfirande för en pingla som fyllt 23 nyligen. Vi var hemma hos henne på söder och sen fick vi vidare till en pub i närheten. Mycket blandat folk men framförallt mina 3 underbara Stockholmsvänner. Stockholmsvänner? Ja, dom är min forna umgängeskrets här. Det börjar närma sig 10 år sen vi slöts samman för första gången, eller 8 år iallafall. Helt otroligt vad fort tiden går. Och Lunarstorm förde oss samman, Lunarstorm av alla ställen? Haha. 
Kvällen var iallafall fantastisk och Nicklas slöt upp senare på kvällen också. Vad mer kan man önska en lördagkväll? Underbara vänner, bra bubbel, bra musik och mannen i mitt liv. 


Igår var jag inte farligt bakis. Lite ont i huvudet på förmiddagen och en aning trött men jag sov i omgångar hela dagen. Låg bara i sängen till klockan blev 18.00 någon gång, då klev jag upp och lagade middag. Eftersom jag sov i omgångar under hela dagen igår kollade jag sista gången på klockan vid halv 1 inatt, så idag är jag TRÖTT något bedrövligt mycket. Gäspar och kliar mig i ögonen hela tiden. Förhoppningsvis blir det bättre när det börjar ljusna ute. Bråttom blev det imorse också, dessa klädproblem... När man han garderoben full med kläder men fortfarande anser att man inte har något att ha på sig. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback