magic saturday

Godmorgon världen, morgonstund har guld i mund! Jag tycker det är underbart när det är höstmorgon och jag får ligga kvar i sängen under täcket, tända något litet värmeljus, ta en kopp kaffe och se hur det blir ljusare och ljusare utanför fönstret för varje minut som går. 

Inatt har det varit allt annat än skönhetssömn på Karl Martins Väg ska ni veta. Niclas var uppe och hostade, smällde, kräktes (av hostan) vid elva någon gång och då väckte han givetvis mig som precis somnat. I med cocciliana i grabben och hopp i säng igen. Eller? Knappast. Han kunde minsann inte sova än på någon timme utan sur som en jävla citron tog han laptopen och satte sig igen köket för att kolla på en film, mhm? Aja. Jag kunde inte somna om medan han var borta utan låg vaken och stirrade upp i taket, vred och vände mig. Vid ett var han tillbaka i sängen igen och jag kunde somna tillslut. Sen har natten varit fullproppad med konstiga drömmar, för varmt i sovrummet, törstig, kissnödig och sen för kallt igen. Jag har väll vaknat 8379272 gånger ungefär innan jag slutligen vaknade på riktigt för en halvtimme sen med inget mindre än tandvärk? Haha? Jag tror det är tandvärk iallafall, jag vet inte hur tandvärk känns. Det kan vara så att jag bara bitit mig i kinden också men det gör lite ont i munnen iallafall, obehagligt.

Nu ska jag sträcka ut mina långa, smala, bruna, rakade, muskulösa ben ordentligt en gång innan jag kliver upp och börjar fixa lite, hello lördag! (Det ska egentligen stå korta, tjocka, bleka, stubbiga ben med öste celluliter men hur kul är det att läsa? Haha)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback