find bullets in the sky

Fredag! Helt otroligt att det äntligen blivit fredag. Det känns som denna vecka innehållit 63638363 dagar ungefär. Nu är det äntligen snart helg. Imorse var en riktigt produktiv morgon. Vaknade tidigare än jag vanligtvis brukar eftersom jag somnade ganska tidigt igår och anledningen till det var att Nicke valde årets sämsta film som vanligt när vi ska se en film. Men imorse hann jag med både att diska, dammsuga, städa, ta rätt på kläderna och bädda. Allt medan Niclas suckade över att det störde när han gjorde frukost och sen skulle kolla på tv. Låt mig poängtera också att han skulle gjort allt detta igår, men icke. Tacksam? Icke det heller. Ja ja, nu är jag påväg till jobbet och jag vet att jag får komma hem till en städad och fräsch lägenhet sen, det är fan det viktigaste.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback