here comes a new week

Måndagen har både kommit och gott. Jag har bäddat ner mig och väntar på kvällens avsnitt av Paradise Hotell. Vi har ätit hemmagjord pizza ikväll, helt sjukt vad gott det är. Jag gör egen pizzadeg med extra olivolja i och sen hemmagjord tomatsås med selleri i. Nicke vill bara ha tomatsås, ost och skinka på sin medan jag idag gjorde min med serranoskinka och mozarella toppad med färsk ruccola. Sen måste man ju ha en skvätt med vitlöksås till också. 


Helgen har varit fantastisk men i vanlig ordning gått alldeles för fort. Fredagen bjöd på after work, middag och en bra utgång med världen bästa kollegor. Dock ramlade jag i slänten påväg hem och slog huvudet i en sten så jag har hemsk huvudvärk hela helgen. I lördags var vi uppe tidigt jag och älsklingen och var ute och cyklade, det var hur mysigt som helst och vädret var ju helt strålande. Igår hade vi tvätt och städdag och sen kom våra favorittanter från Alingsåsvägen på middag. Helgen som kommer innehåller kalas i Gävle med några utav mitt livs viktigaste människor, det ska bli hur underbart som helst. Men först väntar en tuff jävla vecka med jobb, bara att kriga på!

Trackback