about that

Träningen. Detta fantastiska som snabbt blev en underbar start på dagen för mig. Gymet blev hemma på morgonen och det gick bra, men sen. Mina knän ger vika, jag har så jävla ont. Första smärtorna kom efter 12 minuters löpande på löpbandet, nu är vi nere i 4-5 minuter sen börjar det smärta i högra knät först. Jag blir så arg, ledsen och förbannad. Jag orkar helt enkelt inte handskas med detta. Det som verkligen förvånar mig mest och som verkligen får mig att höja på ögonbrynet är att jag ALDRIG hade ont när jag gjorde fysiska aktiviteter när jag vägde nästan 50 kilo mer?! Dock var det inte så hård träning då, men jag kände ALDRIG någonting. Nu kan ja få ont om jag går nerför en trapp? Helt otroligt. Jag blir så trött alltså. Det går jättebra att promenera ute i naturen och ute på asfalt och grus, det går hur bra som helst. Jag har också provat 4 olika par skor från olika märken på gymet men det gör ingen skillnad. Jag har provat både Nike, Reebok, Ecco och Jasics men inget är bättre än det andra. Nu ska jag snart på återbesök till sjukhuset och då ska jag kräva en remiss till någon som kan hjälpa mig. Någon som kan kolla upp detta åt mig. Jag vägrar gå genom husläkaren och påbörja någon lång process som inte leder någonstans. Jag har mer saker att ta upp på återbesöket så detta läggs bara på listan. Med andra ord är jag less nu, riktigt less och känner mig som en pensionär, eller en i mängden av alla andra som har problem med knäna, ät skit. 


Trackback