ta mig till refrängen nu

Imorgon är det kickoff på jobbet. Helt sjukt att det redan gått ett helt år sen sist. Förra året var sista gången jag drack innan operationen, egentligen skulle jag inte dricka men jag gjorde det ändå. Förra året var det 3 veckor kvar till operationen och jag hade ingen aning om vart jag skulle befinna mig i livet vid nästa kickoff. Nu är vi här och det största problemet som varit har vart vad jag ska ha på mig på kvällen när det är middag och utgång. Klänning? Kjol? Mjukisbyxor? Haha, näe men det har varit ett riktigt mission! Det slutade iallafall svarta jeans, en cremévit kavaj och ett snyggt halsband. Jag resonerade fram att det är bättre att köpa något som jah kan använda fler gånger istället för något som jag använder en gång och sen hänger det i garderoben. Samling 09.00 imorgon på Nordic Light Hotel i stan och sen är det full rulle hela dagen, herregud jag kommer vara slutkörd när sena kvällen kommer eftersom kroppen inte lirar på full fart riktigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback