the perfect evening

Äntligen är arbetsveckan slut, jag tänker inte åka till jobbet imorgon! Jag har jobbat ihjäl mig hela veckan, nästintill utbränd nu ju. Det ska bli så otroligt skönt att ha sovmorgon imorgon och slippa ställa väckarklockan. Mötte upp min bästa Hanna vid Arlanda Expressen förut ikväll och det var SÅ underbart att krama om henne igen, så mycket kärlek i den lilla kroppen. Nu har vi ätit tacos och myst ner oss i soffan. Vi har skrattat ihjäl oss i vanlig ordning och jag har fått en liten presentpåse med lipbalm och nya snö-smycken! Hur lycklig? Överlycklig!

Imorgon ska vi åka till Täby och fördriva några timmar. Dricka en smoothie på naked juice bar och köpa lösögonfransar! Det kommer bli en bra helg, och jag är glad att jag har min bästis här.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback