silverlining

Rullgardinerna är nerdragna och solen lyser utanför. Det ligger två utslagna tjejer i soffan, bakis som fan och trötta. Det var en helt otroligt bra kväll igår, så mycket underbara människor och jag fick skratta så mycket! Och jag fick somna bredvid min man och jag fick höra alla mina favoritlåtar. Tack till alla som förgyllde kvällen, den var perfekt. Kanske aningen många drinkar, men vad gör väll det? Niclas är ute i skogen och cyklar idag, eftersom han inget dricker blir han heller inte bakis, gud så skönt. Jag och Hanna ska bege oss in mot stan senare, hon ska åka hem idag. Det känns förjävligt, jag får separationsångest. Jag skulle lätt kunna börja gråta nu när jag tittar på henne där hon sover i andra änden soffan, mitt lilla hjärtegull. Men innan vi tar oss någonstans måste jag fixa till mig, det är så illa hur man ser ut dagen efter, och ändå har jag redan duschat... Dessutom ska jag hem till svärföräldrarna ikväll och då kanske man bör se representabel ut, eller? Haha.
Jobb som vanligt imorgon, känns segt för tillfället eftersom det varit långhelg, det har ju gått så fort! Men det har varit en underbar helg, jag är en lycklig tjej för tillfället.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback