oh, up here please

Vi var utanför dörren vid tio imorse. Vädret var strålande, solen sken och det var varmt ute. En perfekt vårdag! Åkte till Täby centrum och spenderade några timmar i köpcentrumet. Det blev lite småinköp men mest klämmande och kännande, det är ju det som är bäst med shopping. Efter en sväng på systembolaget för att köpa dricka till morgondagen och en tur till ICA så var vi hemma igen. Sen har vi bara myst och gjort massa tjejgrejer hela dagen. Nu har vi krupit ner i soffan för att kolla på tjejfilm! Jag är så lycklig när jag får vara med Hanna, känner mig så hel.

Sen vill jag påpeka att flickvännen i mig sitter hemma på nålar eftersom min stora kärlek är på äventyr som jag INTE tycker om ikväll och han har inte ringt än. Nu har det gått tre timmar sen han skulle träffa sitt ex för att hon (som för övrigt inte varit någon omtyckt person av fröken Fridell senaste veckorna) skulle "få ett avslut" och han skulle hämta sina grejer. Han har fortfarande inte hört av sig, det har gått tre timmar. Borde jag bli orolig? Borde jag börja lipa kanske?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback