och inte du dom gick här vid min sida

Nej, jag sov inte den där extratimmen imorse. Jag var halvt vaken från det att Niclas alarm ringde vid 05.45 och så var det med det. Vi somnade inte så sent, ändå var jag så trött imorse att det gjorde ont i kroppen. Varför är jag så trött? Har suttit på bussen och funderat på detta nu ett par minuter, slutsatsen är för att jag inte tog några mediciner eller vitaminer under föregående vecka, alls. Det blir bakslag, min kropp går inte runt utan dessa tabletter och så enkelt är det. Igår var jag duktig och tog ALLA, även folsyran som brukar ha en benägenhet att komma upp igen. Nu har jag lämnat dosettdosan på jobbet så missar jag det inte någon dag. Känns otroligt segt att jobba till 19.00 idag alltså, blääää! Hoppas den här dagen bara flyger förbi, men jag har en känsla att jag kommer bräcka gårdagens antal kaffekoppar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback