it's time for spring

Så lycklig att det äntligen börjar bli vår. Inte för värmens skull i sig, det har ju varit relativt varmt hela vintern tycker jag. Inte en enda gång har jag behövt använda mina täckbyxor. Men för solen, och all energi och lycka den medför. Att få kliva utanför dörren och känna att solen skiner, det är toppat. Införskaffade mig en ny skinnjacka i lördag också, i storlek 42! Haha, när hände det senast? Amazing. Dock är det aningen kallt att ha den än men det blir nog premiär på resan med jobbet om en månad. Köpte en kort variant, det känns lite ovant men man vänjer sig nog! Köpte ett par nya jeans dagen till ära också, även dom i storlek 42. Det går framåt nu, nothing can take me down.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback