It's my body, only mine

De nakna bilderna, den nakna sanningen. Jag vill egentligen inte lägga upp bilderna som är i endast underkläder på bloggen, men jag måste. Jag lovade mig själv det, så det är bara att göra det. Passade på att mäta mig idag också när jag ändå bara legat i sängen hela dagen.
Lägger upp senaste resultaten först så det finns något att jämföra med.

Vecka 7!
Vikt: 92.4 kg
Mage: 98 cm
Rumpa: 117 cm
Lår: 67 cm
Arm: 37 cm

Vecka 12!
Vikt: 88.4 kg
Mage: 90 cm
Rumpa: 112 cm
Lår: 64 cm
Arm: 35 cm

Och nu ska bilden läggas till här. Jag mår illa av tanken. Nu lägger jag ut det mest sårbara av mig själv. Men bara gör det, sluta. Okej, här kommer den.





Wow du är så bäst! Min modiga bff ❤️

2014-03-20 | 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback