i'd save you for a rainy day

Godmorgon måndag! Det är helt brutalt vad trött jag är, det är en dag då jag lätt skulle kunna sova till eftermiddagen. När Niclas väckarklocka började plinga imorse kändes det på riktigt som att jag inte ens hunnit somna. Helgen tar ut sin rätt och kroppen strejkar en aning. Skönt att det är en vanlig arbetsdag! Inga möten eller samanträden, jag kan sitta på min plats och vara trött tills jag får åka hem igen. Som tur är lovade Niclas redan imorse att styra middag ikväll och fixa, så det fröken Fridell ska göra när hon kommer hem är enbart sträcka ut sig i soffan och sällskapskolla på tv! Eller jag har lite tvätt som måste tas rätt på och jag borde byta sängkläder efter helgens alkoholångor och brun utan sol, haha.
Nu dundrar vi igenom den här arbetsveckan och hoppas att snön som fallit under natten försvinner fortare än den kom, jag vill ha bar asfalt och sol nu.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback