i used to be it

Har precis kollat på säsongspremiären av Biggest Loser, bästa programmet. Det mest fantastiska är att det sänds både måndag, tisdag och onsdag! Jag blir så illa berörd varje säsong. Jag känner igen mig såååå mycket i deltagarna, herregud. Skillnaden är att denna säsong ser jag inte medan jag själv går upp i vikt utan när jag går själv går ner i vikt.

Det har varit en kanondag på jobbet, den gick relativt snabbt och den var intensiv. Imorgon blir en jobbig dag och jag längtar redan tills den är över alltså. Niclas har som vanligt somnat ifrån mig, utan att säga godnatt eller pussa på mig. Han somnade med sin gamla nalle under armen istället, man ba ja men godnatt då? Haha alltså. Ja ja, det är väll lika bra och ta det som ett tecken på att jag också borde sova. Klockan ringer 05.50 imorgon i vanlig ordning, yey!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback