hello thursday

Godmorgon! Det sitter en snorig tjej som inte är speciellt utvilad på bussen mot Danderyd, den tjejen är jag. Dock skiner solen och jag har köpt mig en Loka pear ice pop så det är inte speciellt synd om mig. Efter gårdagens bravader med den sovande pojkvännen i soffan lessnade jag tillslut och skickade ett sms och skrev godnatt. Tror ni inte han vaknar av det då? Jo men självklart, haha. Så då blev det kvällsfika och jag slapp somna själv iallafall.

påväg in till jobbet nu. Har varit vaken sen 05.45 men kom inte iväg hemifrån förän 08.00 iallafall, vad hände liksom? Haha. Nu blir det till att jobba i racerfart för att kunna stanna hemma imorgon, det återstår att se under kvällskvisten! Inte många timmar kvar tills min älskade Hanna kommer nu, gud så fantastiskt, som jag längtat alltså.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback