hello monday

Godmorgon måndag, solsken och massor med ny energi! Sitter på bussen påväg till jobbet och låter Kings Of Leon kicka igång veckan men framförallt dagen. Hann äta frukost med Niclas imorse innan han (som vanligt) fick springa till bussen för att hinna. Hur svårt ska det vara att kliva upp en kvart tidigare? Haha. Imorgon ska jag jaga upp honom alltså, man måste dra nytta av morgonen! Jag har även hunnit med morgonpratet med Elin också, det är alltid lika mysigt. Sällan att jag pratar i telefon på morgonen men om det är Elin eller Mamma som ringer, då går det strålande! Veckan som kommer har väll inget speciellt att erbjuda. Inte förens i slutet av veckan händer det grejer! På torsdag kommer Anna ner och jag har bokat henne fredag till lördag, myspys! På söndag har Niclas cykeltävling ute i Kungens Kurva och jag (bör väll) vara där och leka cheerleader! Haha.
Nästa vecka bär det av till varmare breddgrader med jobbet också, Barcelona here we come! Jesus vad jag längtar, det ska bli sååå awesome.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback