greys, where are you

Viaplay, herregud. Jag älskar Viaplay! Bästa streamingtjänsten någonsin, bästa serierna och alla Frida-filmer finns ett klicka bort. Men nu, nu är det mörka moln på himlen... Så många gånger som jag sett alla avsnitt av Greys Anantomy, man kan nog inte ens räkna så långt. Nu var jag mitt i säsong 6 igen, så slutar serien finnas?! Mitt hjärta går i tusen bitar... Mitt i en säsong?! Nu vet ju jag att det inte är Viaplays fel, i don't blame anyone. Det är säkert rättighetsskäl, men det är såååå sämst iallafall! Dom skrattade åt mig på jobbet igår när jag (nästan) grät över detta. Dom tyckte att "du kan väll se en annan serie? skärp dig din fjant.." men är man addicted av serier är det inte riktigt så! Jag lever ju på sjukhuset? Jag tar ju hand om Izzie nu när hon har cancer och går och lägger mig med Avery på kvällarna? Hallå liksom? Hahahah. Nej men jag får börja se på Gossip Girl istället, fantastisk serie det med. Men ändååååå! Mina resor till och från jobbet bygger ju på ett avsnitt Greys ju!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback