glöm mig om du kan

Dåligt uppdaterande senaste tiden, ledsen för det. Dagarna springer förbi ändå! Fullt ös på jobbet, fullt upp med att pussa ihjäl min fantastiska pojkvän efter jobbet och sen klämma in mig själv där emellan. Imorgon ska jag sova hos Lisa i hennes nya krypin, myspys! Det bästa är att få middagen serverad också, vardagslyx som inte infaller alltför ofta!

På fredag är det Winback Awards med jobbet också, helt sjukt att det redan gått ett år sen sist. Men det ska bli riktigt roligt! Beslutsamheten är dock inte speciellt sammarbetsvillig när det gäller klädvalet. Klädkoden är uppklätt nämligen. Klänning? Kjol? Kavaj? Paljettopp? Pumps? Ja, kvällens bestyr är iallafall klara, jag får prova och sen får väll Niclas bestämma? Haha, kändes osäkert det där... Det ordnar sig nog! Sen är det dag att åka till varmare breddgrader med jobbet snart också, så gudomligt! 4-6 April är det tack och hej! Gud vad skönt att få lämna Sverige några dagar och få lite värme och miljöombyte alltså. Såg hotellet vi ska bo på idag, haha jag kommer INTE vilja komma hem igen. Egentligen är det fortfarande hemligt vart resan bär av så jag skvallrar inte, det ger mig dålig karma! Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback