en utslagen prinsessa

I mina nytvättade hellokitty-sängkläder ligger jag nerbäddad nu och det är så skönt! Trots att klockan bara är 21.55, detta var precis vad jag behövde. Niclas styrde middag och jag fick ta rätt på tvätten och bädda rent när vi kom hem. Sen var det så skönt att lägga ner huvudet på kudden och bara andas ut. Jag vet inte hur många koppar kaffe jag hällt i mig idag, dagen har snurrat runt på kaffe och Alvedon alltså. Imorgon börjar jag inte förrän 10.00 och den där extra timmen jag får sova ska jag verkligen försöka sova på. Annars brukar jag bara gå runt och nynna och pyssla den timmen på morgonen men imorgon ska jag verkligen försöka sova, sova, sova. Kroppen skriker att den behöver det, ni vet sådär så det nästan dunkar i den när man väl kryper ner i sängen.

Beställde nya Converse idag också! Det var dock väldigt deprimerande med tanke på att snön vräkte ner, det var svinkallt ute och rätt vad det var så var det snöstorm! Usch och fy. Nu ska jag försöka orka hålla mig vaken genom nyhetssändningen och sen blir det nattelinatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback