Den rubriken skulle du gilla va?

Söndag kväll igen, halva filmen på TV4 har passerat och det är dags att sova egentligen. Jag är dock inte trött, jag bör vara det men jag är inte det. Lite trött i kroppen och gosig, men inte trött.
Helgen har varit fin men den har gått alldeles för fort. I fredags var jag och Niclas på middag med Anna och hennes mamma. Senare bjöd kvällen på lite kalas, aningen mycket vin för fröken Fridell men vem bryr sig? Kalaaaas! Tröttare dag igår, vi var och handlade och sen var det soffläge hemma. Tanken var att Niclas kompis Oskar skulle kommit på middag men han uteblev suspekt. Idag skulle Niclas haft cykeltävling men eftersom han sett fel på tiden så blev det ingentiiiiiing! Myskväll med god mat och massa pussar har det varit ikväll, men nu är det fan godnatt alltså. Tack alla fina människor för en bra helg!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback