being loved

Ikväll får jag krypa ner bredvid min Lisa på Telefonplan och mysa. Vi har haft en kväll precis som våra kvällar brukar se ut. Middag, mys i soffan, skitsnack, hålla handen och äta gelehjärtan. Nu är jag så trött att jag knappt vet ut eller in! Det ska bli så skönt att sova nu, helt himmelskt. Jobb som vanligt imorgon 10.00-19.00 och jag längtar efter kaffet på jobbet eftersom jag inte fått druckit det idag! Har varit på ett annat kontor hela dagen och där smakar inte kaffet bra, det är blaskigt diskmedel med lite tillsatser typ. Tänk vad mycket det lilla gör, en kaffemaskin? Att man kan längta efter en sån... Hahah! Nej, nu ska vi mysa ner oss och drömma sött.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback