spöregn

Herrejävlar vad det regnar, det fullkomligt vräker ner och vindrutetorkarna på bussen hinner inte med. Det är som att regnet som väntat i tusen år på att få slå ner i marken bara faller ner samtidigt. När jag hade vattnat på Alingsåsvägen och skulle ner till tunnelbanan igen så regnade det igenom paraplyet, det regnade igenom paraplyet? Hur kan det ens vara möjligt? Haha.
Dagen på jobbet har gått otroligt fort och skönt är väll det. Nu ska jag hem och laga mat. Det blir kassler med fetaost och soltorkade tomater med råstekt potatis, det kan ju inte misslyckas! Eller? Det visar sig, men eftersom det är premiär för det och jag chansar på att jag klarar av det kan det faktiskt gå fel. Dock har jag en otroligt ärlig domare hemma till sambo som alltid säger som det är men som samtidigt alltid älskar min mat så frågan är om han ljuger eller om jag faktiskt är mästerkocken själv? Hmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback