sömnlöst

Vilken natt! Jag kunde verkligen inte somna, hur jag än försökte. Somnade väll runt halv tre någonstans efter mycket om och men. Satt vid köksbordet ett bra tag och läste, drack te och bara njöt av ensamtiden med Niclas snarkade gott i sovrummet. Imorse vid 07.00 tyckte Niclas att det var dags att vakna, hallå? Jag var ju stendöd, kändes som jag var på fest igår, haha. Men nu har jag fått frulle på sängen och ligger och kollar på Paradise Hotell Norge igen, bästa nötterna alltså, haha. Tvättid klockan 10.00 idag och sen hoppas jag vädret håller i sig och att solen fortsätter hålla sig framme så man kan få i sig lite D-vitamin idag. Annars inga andra planer, så skönt att ha semester och verkligen inte göra någonting, det behöver jag verkligen.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback