mååååndag

Ja en så var det måndag igen! Inget speciellt med den, jo kanske det ett fotbolls-VM äntligen är över.
Det har varit en underbar helg. I lördags cyklade vi till Bogesund och jag låg på stranden och solade medan Niclas tog en långtur på cykeln. Tanken var att vi sen skulle cykla men han mesade ur, haha. Vi lagade god middag sent på kvällen och sen låg jag vaken till långt in på natten för att kolla klart på Paradise Hotell Norge, far game! Riktigt bra. Jag älskar dom där dramatiska, efterblivna serierna, haha. Gårdagen bjöd på en skön sovmorgon och sedan lunch i Rönninge hos svärföräldrarna. Jag tog fram bagarmössan och bakade bullar på kvällskvisten, börjar få in den där sista touchen på kanelbullarna nu alltså, haha.
Det var riktigt trögt att somna igår, jag har då fruktansvärt ont i högra knät efter en incident med sängramen igår och det spelade ingen roll hur jag låg med knät igår så gjorde det ont, alla jävla vinklar gjorde ont. Jag sprang rakt in i sängramen med en sån kraft att det kändes som att knäskålen gick i 1000 bitar. Visst att man kan gå in i saker, men det var en sån smäll att jag trodde jag skulle dö. Idag gör det ännu mer ont, varje steg smärtar och det känns som det är alldeles trasigt inuti. Det blev alldeles blått direkt efter smällen men idag har det lagt sig, fortfarande svullet men inte så blått, wohooo!

Efter jobbet ska jag åka till Alingsåsvägen och vattna blommor och hämta posten, mina fina tanter kommer ju hem till helgen! Sen blir det matlagning hemma och vi får se vad som bjuds denna måndag. Niclas ska dricka bärs med grabbarna efter jobbet så jag får väll välja middag helt själv! Haha.
Hoppas ni får en fabulös måndag allihopa, puss!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback