ljusblåa dagar seglar förbi

Likt Tomas Ledins vackra strofer så har de senaste dagarna enbart bjudit på finväder. Strålande sol utan moln och inte en droppe regn! Så otroligt skönt. Även denna onsdag sprang förbi och jag är påväg hemåt nu. Jag är så hungrig att jag skulle kunna äta fösta bästa insekt som kommer flygande förbi. Måltidsordningen idag har varit katastrofal och efter lunchen som var 12.30 idag har jag ätit ingenting alls. Aja baja! Tur att inte dietisten läser min blogg.. Eftersom det aldrig blev hemmagjord pizza sist jag skrev om det så blir det ikväll istället! Det blev en varm macka sist istället, när man ligger på latsidan alltså! Haha.

Två dagar kvar av denna jobbvecka, de får gärna gå lika fort som tidigare tre så helgen får göra intåg. Hoppas verkligen på finväder så man får några timmar i solen. Niclas är ju ledig i helgen och en dag nere på stranden vore verkligen inte helt fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback