i olika vagnar

Då var måndagen plötsligt över och jag är påväg hemåt! Jag har varit och vattnat på Alingsåsvägen och tagit in posten där så därför lite sen hemgång. Dessutom var jag tvungen att gå förbi hos Niclas på hans jobb och lämna nyckeln till förrådet så han får tag i sin cykel innan jag åkte till Alingsåsvägen. Nu ska jag hem och laga middag, det blir nog hemmagjord pizza ikväll. Enkelt men gott! Jag har inte tyckt om det innan men sen Santa Maria har gjort sina egna pizzabottnar smakar det prima! Skinka, salami, färska champinjoner och lök på, det är perfekt det. Sen blir det en kall dusch och hopp i säng! Huvudet är trött efter en hel dag på jobbet, speciellt eftersom huvudet i princip vilat och slöat i en vecka...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback