godmorgon måndag

Då var det måndag igen! Jag är pigg och glad och har sovit gott inatt. Det finns inget som går upp emot att somna mot Niclas bröstkorg medan han håller om mig och fortfarande ser på tv:n alltså, jag somnar som ett litet barn på ett par sekunder. Vaknade till vid halv två och behövde besöka badrummet men annars har jag sovit ostört. Upp med tuppen imorse och redan påväg till jobbet, bestämde mig för att åka in en timme tidigare så jag kan rensa mailen och ordna lite efter semesterveckan. I ärlighetens namn har jag längtat så mycket efter kaffet på jobbet att jag knappt kan bärga mig, haha! Eftersom jag är morgonmänniska börjar jag hellre mycket tidigare på morgonen än sitter kvar på kvällen. Jag blir nog ensam den här veckan på jobbet också. Adam och Pauline har semester och Falles morfar gick sorgligt nog bort i fredags så han måste förmodligen åka till Etiopien i veckan. Med det sagt har jag också sagt att jag har massooooor att göra! Trevlig vecka på er, puss.




.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback