Your eyes are hunting me

Måndag, fantastiska måndag! Eller så inte... Jag är så överjävligt trött. Låg kvar i sängen till sista sekund imorse, orkade inte ens kolla på nyhetsmorgon utan nöjde mig med att lyssna. Jag somnade tidigt igår, eller det måste jag ha gjort iallafall eftersom mamma skickade ett sms 21.03 som jag inte såg förens imorse. Ponera att jag sovit mellan 21.00-06.30 det är nästan tio timmar, och ändå är jag som en zombie. Har jag sovit för mycket? Nej, jag tror snarare att helgen tar ut sin rätt.

Jag har drömt så konstiga drömmar inatt. Verklighetsförankrade men otroligt konstiga. I varje dröm har det varit ett tjutande larm, det lät likadant i varje dröm. Imorse insåg jag vad det var, brandvarnaren börjar få slut på batteri, suck.. Det bästa med drömmarna var iallafall uteslutande att jag fått tillbaka allt mitt hår, att det var lika tjockt som förut. Så vaknar man med lite hårtesar som bara sticker ut här och var, fan då.

Jag längtar redan till ikväll när jag får komma hem efter den här arbetsdagen och bädda ner mig i sängen igen..









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback