you gotta love being you

Påväg hem efter en lång dag på jobbet. Det har inte varit fler timmar än vanligt, men dagen har känts extremt lång. Jag har sovit två nätter i rad hos Niclas i Rönninge och det har gått väldigt bra. Jag är inte någon som gärna sover borta vanligt vis, och absolut inte någonstans där jag inte sovit förut men det har gått väldigt bra. Jag har sovit precis som den prinsessa jag är!

Nu ska jag hem och ordna matlådor för resten av veckan och städa ihop i garderoben. I söndags rev jag ut halva garderoben för att hitta ett plagg, sen knölade jag bara in allt det jag hade rivit ut, fy! Haha. Tanken var att jag skulle fixa mitt träningskort på Rosa Skrot idag men det ska ju vara genomgång av maskiner osv så det får bli nästa vecka istället eftersom jag redan proppat denna vecka med planer. Haha, ursäkter och ursäkter, ränderna går aldrig ur. Men det känns skönt att ÄNTLIGEN bestämt ställe nu efter mycket velande och övervägande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback