You are, Lewis

Äntligen påväg hem efter en lååååång dag på jobbet. Lyckan infann sig som total på eftermiddagen när jag såg att Titanic fanns på Viaplay, dessutom som nedladdningsbart. Sitter på roslagsbanan nu och inser att jag bara behöver lyssna, jag behöver inte se. Jag vet precis vilken scen det är, vad folk gör, vad dom har på sig och hur dom ser ut. Jag vet inte hur många gånger jag sett den här filmen. 100 gånger? 200 gånger? Jag har tappat räkningen, men det är utan tvekan min absoluta favoritfilm, det har det alltid varit. Kommer så väl ihåg på gymnasiet hur trötta lärarna var på mina uppsatser som ALLTID handlade om Titanic. På svenskalektionen, engelskalektionen, historialektionen och filmkunskapen. Haha, alltid denna eufori kring Titanic!
Imorgon har jag tid hos UM på morgonen där spiralen ska ut efter fem år, helt sjukt att det redan gått fem år sen jag satt in fanskapet och det är fortfarande det värsta jag gjort! Usch, mår dåligt av bara tanken. Det blir annat preventivmedel hädanefter, för än ska det inte produceras några minisar!
Sista arbetsdagen för veckan imorgon också, skönt med en kort vecka. På fredag bär det av ut på havet med mina favoritdamer, mängder med vin och många timmars dans. Jag vill inte veta hur jag kommer må på söndag, men det problemet skjuter vi på ett tag, haha. Final i paradise hotell ikväll också, vad ska jag göra med mitt liv sen? Haha, förstår verkligen inte varför jag blir så beroende av dessa jävla dokusåpor, men det är ju så fantastiskt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback