When i'm with you

Godmorgon tisdag och herregud vad trött jag är. Jag trodde jag var trött igår, så kom den här morgonen...
Jag har legat och varit kär hela natten kan man väll säga, jag fick äntligen träffa mannen igår igen. Otroligt vilken skillnad det är att få somna när han ligger bredvid och håller om mig än att behöva somna själv.
Han åkte vid 06.00 imorse och då kunde jag inte somna om sen, det pirrade för mycket i magen helt enkelt. Slog på nyhetsmorgon i vanlig ordning och sen pallrade jag mig faktiskt upp och städade lite, haha. Grannarna uppskattade nog att jag rev fram dammsugaren vid 07.00 men det gick lika bra det! Nu slipper jag ju dammsuga ikväll när jag kommer hem och dom slipper störas av monstermaskinen när dom ska kolla på bygglov! Win win ju, haha.
Jobb till 19.00 idag i vanlig ordning, jag tycker faktiskt att 10.00-19.00 är en bra tid att jobba, det är som ett mellanting. Man får sova en stund på morgonen och man kommer inte hem mitt i natten. Tjing tjing liksom!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback