two questions right

Läs detta som alla svordomar som finns i hela världen, för jag är en relativt ordentlig tjej och tänker inte skriva dom. Ligger i soffan med värmefilten på högsta värme över magen, har så otroooligt ont. Att ta ut spiralen var lika simpelt som jag trodde, men smärtan efteråt var långt över förväntan. Så nu ligger jag här och har ont. Och dessutom, förlåt att jag skriver det, blöder jag som en slagskämpe typ. Jag kommer ALDRIG sätta in en spiral igen, aldrig någonsin! Usch och fy. Dock var det ett väldigt varmt välkomnande jag fick när jag kom dit, har aldrig varit just där förut. Barnmorskan Alexandra var så fantastisk, en stjärna i himlen till henne. Jag fick en fin liten glittrig necessär av henne efter hela proceduren när jag låg där och grät, hur underbar liksom? Jag blir så glad att det finns såna människor, dom gör samhället så otroligt mycket bättre. Tänker genast på dessa stackars 14-åriga tjejerna som fått klamydia och måste vända sig någonstans och får komma till henne, vilken lättnad det måste vara för dem. Men men, nu ligger jag här och tycker synd om mig själv. Tur att Titanic är lång, och att man kan se den flera gånger...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback