politikerna pratar om kvinnovåld

godmorgon världen, äntligen är det lördagen den första februari. jag vaknade strax efter sju och slog på nyhetsmorgon men det visades barnprogram? suck, det är ju lördag som sagt och då börjar det inte förrän klockan åtta. så nu har jag legat kvar i sängen och myst, lyssnat på gamla myslåtar och bara varit mysig! haha. kommande timmar innefattar städning och tid i tvättstugan. skulle även behöva spendera en den timme i förrådet i källaren också för att städa där men jag gör så att jag fortsätter att knöla in grejer istället bara tills det inte går längre! haha. när lägenheten är nystädad beger jag mig till alingsåsvägen för att fixa naglarna på lite damer och sen.... äntligen, äntligen, äntligen är det dags för årets start av melodifestival! total lycka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback