numbers of update

Okej, det var aningen längre sen jag mätte mig än jag trodde, det var vecka 49 tydligen! Jag har mätt varannan vecka innan det och jag orkar inte skriva av alla resultat så jag tar det första (brutala) resultatet och sen det som var sist jag mätte mig och det som var idag!

Vecka 27!
Mage: 139 centimeter
Rumpa: 140 centimeter
Arm: 49 centimeter
Lår: 83 centimeter

Vecka 48!
Mage: 115 centimeter
Rumpa: 125 centimeter
Arm: 39 centimeter
Lår: 74 centimeter

Vecka 7!
Mage: 98 centimeter
Rumpa: 117 centimeter
Arm: 37 centimeter
Lår: 67 centimeter

Totalminskning!
Mage: 41 centimeter
Rumpa: 23 centimeter
Arm: 12 centimeter
Lår: 16 centimeter

Det känns som att det är helt sjuka siffror. Det känns som siffrorna från vecka 27 aldrig funnits på mig, men det har dom och det känns overkligt. Det värsta är att dagens siffror känns fruktansvärda, därför är det så svårt att att acceptera hur illa det faktiskt varit. Men må dom siffrorna vila i frid, föralltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback