No art is made of happiness

Ligger raklång i soffan med mjukisbyxor och tjocksockar, känner inte någon lust att förflytta mig till sängen alls. Här kan jag ligga och vifta med tårna och bläddra mellan tv-kanalerna hur lääänge jag vill. Har precis tittat på bästa Mia Skäringers program Mia på Grötö, jag är så förtjust i det programmet. Det är så mysigt! Det gör ju längtan efter sommar extrem dock när man sen kollar ut och det är kolsvart ute och nollgradigt. Trodde att jag skulle få besök av Niclas inatt och slippa sova ensam i sängen som känns enorm när han inte är här, men icke det. Jag får snällt vänta tills på fredag innan jag får pussas igen! Det är alla hjärtans dag på fredag, alla hjärtans dag... Har jag någonsin firat denna dag normalt? Nej, inte vad jag kan minnas. Bråkas och skrikit har jag gjort, förvånande.. För några år sen var jag och Sandra och såg Dirty Dancing på Chinateatern också, jag tror det var på alla hjärtans dag? Detta år kanske jag får en annan syn på denna dag, det kanske blir en fin dag detta år, en dag att komma ihåg med min kärlek. Jag hoppas det, jag har dom förväntningarna på honom iallafall! Haha. Jag tänker iallafall raka benen och hoppas på en toppenkväll, haha.

Nej, nu ska jag nog förflytta mig till sängen iallafall. Det dröjer ju alltid minst en timme innan jag lyckas somna. Det ska ju läsas bloggar, Facebook ska kollas, Instagram ska checkas av och minst fem hashtags måste avverkas på weheartit! Haha, bestyren innan man kan sussa alltså. Så beroende om sociala medier, helt sjukt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback