Mentally, I'm done

Ligger utslagen i soffan på Alingsåsvägen. Har ett underliggande tryck i huvudet och det är tungt att andas. Feber och en förkylning från helvetet. Det känns dock bättre än igår när termometern som mest klev upp på 40.5 grader.

Fredagen blev kaos och katastrof, precis som jag undermedvetet visste. Det blev inga blommor, inga fina smycken, ingen mysig middag eller några pussar. Jag var på fest i Solna, riktigt jävla full och ledsen var jag, så bra gick det.

Kärlek är inte enkelt. Det suger och jag blir alltid besviken. Alltid, alltid, alltid.
Jag vill bara lägga mig under en sten och aldrig visa mig igen. Kanske är bättre att hoppa in i duschen och försöka sova sen, jag måste till jobbet imorgon.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback