make someone happy

Nedbäddad i mina fina sängkläder med Hello Kitty på, redo för ännu en natt med mardrömmar. Flera nätter i rad har jag drömt mardrömmar av de värsta slagen. Vaknat i panik, kallsvettig och med extremt hög puls. Jag hoppas på en lugn natt inatt. Jag vill drömma om ballonger, enhörningar, regnbågar och jordgubbar. Imorgon får jag äntligen sova med min kärlek igen, det kanske är det mardrömmarna beror på? Nej, så mesig är jag inte. Men jag längtar efter honom, så mycket att jag inte finner några ord. Alla hjärtans dag imorgon dessutom, undra just vad han har planerat... Förhoppningsvis vet han att jag har höga förväntningar, och att det är hans eget fel! Haha.

Det är Spiderman på TV6 för tillfället, helt perfekt torsdagsfilm. Den tar mig alltid tillbaka till den fantastiska tiden i högstadiet. När vi var och såg premiären mitt i natten en onsdag, haha.
Jag kommer aldrig orka kolla klart ikväll dock. Känner redan nu hur ögonlocken faller ihop med jämna mellanrum och hur kroppen vill sova. Lika bra att ge med sig, det är en dag imorgon också! Och en lååååång dag dessutom.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback