imagine a world without me

Nerbäddad bland mina fem kuddar och inlindad i mina två täcken. Snutten och Floppy ligger bredvid och är nerbäddade dom också. Snart 23 år och sover fortfarande med samma snutte i sängen som jag fick när jag föddes, onormalt? Mycket möjligt men vad den där lilla tygbiten hjälpt mig genom många svarta dagar i livet.

Det blev en perfekt avslutning på denna tisdag. Jag var frusen när jag kom hem så gjorde iordning en kopp med mitt älsklingste och kollade på två avsnitt Greys Anatomy under värmefilten i soffan. Nu ska jag snart ta och dejta John Blund här. Jag är trött, frusen och har träningsvärk... Sämsta tänkbara kombinationen! Dessutom får jag sova utan min kärlek som håller om mig inatt, det är fan vördelöst alltså.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback