I wonder who you're dancing with now

Semester, semester, sommarsemester. När ska man söka semester i sommar då? Det var så enkelt förra året eftersom vi bokade Spanien tre veckor redan i Januari typ. Värre är det detta år, jag får nästan beslutsångest? Jag vill åka utomlands. Åtminstone en vecka, en sista minuten. Jag skiter egentligen i vart.. Bara det är sol, bara det är ett riktigt bra hotell, det finns paraplydrinkar, en bra pool, billig shopping och trevliga nattklubbar. Bara komma bort, stänga av telefonen och bara vara! Men när? Det är ryck och slit från många olika kompisar, det blir ju så liksom. Samtidigt vill jag åka hem till Östersund när det är stråket och yran, dra en hemvändare och verkligen vara 16 år igen. Men det är väll inte någon semester om jag åker hem till Östersund igen liksom. Jag vill åka till Bråvalla på den festivalen, sjukt bra artister iår. Dock är inte festival min grej riktigt... Lera, öl, lukta svett och sova i sovsäck är inte min cup of tea! Haha. Nej det tåls att funderas på, men tänkte lämna in min semesteransökan i veckan iallafall annars får jag väll ta semester i maj typ, eller november? haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback