he's drivning back with us

Det finns inget, och då menar jag inget som är så tryggt som att få krypa ner i min säng på Alingsåsvägen. I bäddsoffan med mormors gamla påslakan och örngott. Det känns verkligen som att världen kan rasa utanför men jag skulle inte märka det. Som att få komma hem liksom. Ligger och kollar på Criminal Minds nu, det var ett riktigt hemskt avsnitt ikväll! Det brukar kunna vara lite halvt hemskt ibland men ikväll var det toppat! Kommer väll börja drömma mardrömmar igen, haha. Imorgon är äntligen min chef tillbaka på jobbet efter en månads semester, har sett fram emot det några dagar nu! Hon har verkligen varit saknad, nu blir det ordning och reda igen!

Nej, ju blir det två ipren till kvällsfika sen ska jag snutta kudden. Lite feber och mycket tussighet ligger och släpar men det låtsas vi om att vi inte vet.
Godnatt godingar. Hoppas eran helg varit fantastisk och att ni fått mycket kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback