Don't screw this up

Skönt att varva ner efter en lång dag med en kopp te och en hårdmacka i sällskap med Criminal Minds på tv. Jag tog mig dessutom friheten att fixa naglarna kvällen till ära. Rosa med glitter, prinsessigt och bra! Spenderade tidigare delen av kvällen i telefon med min Giraff först och med Anna sen. Herregud vad jag babblar. Under mitt samtal på roslagsbanan med Elin (min giraff) glodde både den ena och den andra när jag satt där och hej vilt pratade om straffknull, hasch och könshår. Det var verkligen inte taget ur sin situation utan det blev bara fel! Hahah. Den stackars tanten mitt emot mig gick nog hem och bad en bön för mig. Dock brukar alltid samtalen med Elin spåra ur förr eller senare, haha alltså så sjukt. Hahaha!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen, klämma ett avsnitt Greys Anatomy och sen sova! Jobb till 19.00 imorgon och sen har jag lovat Niclas att få en chans att åtgärda missen från i fredags. Till skillnad från i fredags har jag inga förväntningar alls. Jag tar för givet att det blir kaos imorgon också, positiv tjej... Nej men det borde man lära sig, utan vidare förväntningar eller förhoppningar blir man aldrig besviken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback