baby in our wildest moments

Herregud, att jag ens klarar av att stå på mina egna ben är ett underverk. Vilken helg, vilken fantastisk helg fylld med synder. Sitter äntligen påväg hem till mig själv nu och jag längtar så mycket efter att få duscha, sätta på mig mjukisbyxor och krypa ner under värmefilten och sova. Sen ska jag sova, sova, sova hela kvällen. Jag har ju en önskan att min fina pojkvän kunde komma ikväll för jag behöver kärlek, på alla sätt och vis. Men han är sjukling och ligger hemma och snorar, men jag längtar så mycket efter honom att jag får ont i magen.

Kryssningen i fredags var verkligen en upplevelse i egen klass, haha. Men först och främst var jag ju på Makeupstore och sminkade mig innan, sminkningen var superbra men man får ju som göra slutfinishen själv för att bli riktigt nöjd. Kryssningen började riktigt bra, ingen missade båten och ingen fanns inte med på bokningen liksom. Sen var det bara full kareta in på taxfreen och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer? Haha. Skämt åsido... Det var tjejfest i hytten och vilket brutalt kackel, tinitusen bara skrek dagen efter alltså, haha. Men det var underbart, bästa tjejerna alltså. Jag beställde en rosa pantern i baren vid klockan tolv kanske? Sen satt jag i handfatet på damtoaletten och pratade med alla som gick förbi i en sverigemössa som jag stulit av någon snubbe nere vid baren. Lite senare fick jag lämna tillbaka det jag druckit i Gustavsberg (den vita stolen) och sen bäddade tjejerna ner fröken Fridell för där tog kvällen slut för min del, haha.
Jag tror klockan var 10.00 när vi vaknade igår och då gungade seriöst hela världen. Tog en redbull&vodka till lunch i samspel med lite ipren och sen var det bara börja om! Jag skulle ju orka en kväll till också, haha. Bytte om och sminkade mig, sen var det bara börja röja igen. Jag var nog lagom i gasen när vi gick i land I Sverige igen och direkt till Sonjas grek på söder där sällskapet och Anna väntade för att fira hennes 40års-dag! Kalaaaaas, jag fortsatte med andra ord att dricka den fantastiska dryck som är vin och sen mellanlandade vi på Nalen innan vi åkte vidare till Zipper, haha jag sitter bara och skrattar för mig själv nu. Vi drack slippery nipples på Nalen, samboca och baileys och det var inte någon höjdare! I nästa sekund står Anna och filmar mig när jag gör armhävningar utanför på gatan, hahah! Zipper var amazing, så mycket fina människor. Musiken var verkligen top notch och mitt sällskap var underbart. Fastslaget är också att dom finaste killarna, dom är gay, inga tvivel alltså.
Ramlade in på Alingsåsvägen med taxin vid 03.30 imorse, nynnade på lite britney-låtar innan jag somnade ovaggad.

Nu tar helgens bravader ut sin rätt och jag är en sliten krigare. Men det har varit en helt fantastisk helg. All kärlek till er som bidragit till detta, ni är guld för mig. Ni gör mitt liv precis så glittrigt som jag vill ha det!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback