alors on dance

Det känns verkligen som en lyx att inte behöva kliva upp ur sängen föränn vid halv åtta på morgonen. Bara ligga där och titta på nyhetsmorgon och låtsas att jag aldrig behöver kliva upp! Haha. Jag har ändrat tiden på min startsträcka på morgonen till en timme och en kvart istället för dryga två timmar och det känns som en investering! Jag hinner ändå äta frukost i lugn och ro, bädda sängen, klä på mig, sminka mig, fixa håret och jazza runt lite iallafall.

Näst sista dagen på arbetsveckan idag. Lite möten inplanerade annars är det en vanlig arbetsdag! Det börjar ramla in lite klagomål på OS nu, precis som planerat. Vi tar de kunderna med en nypa salt och påminner dem om att våra fina Tre kronor faktiskt vann sin premiärmatch igår och vi har dragit hem ett par guld redan, haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback