you're my lifeline

Man ska aldrig ta saker för givet, det har jag lärt mig med åren. Trots detta behöver jag aldrig tvivla på att du finns här för mig. Från en enkel liten förkylning till livets allra största kriser står du här med öppna armar och tar hand om mig. Med kärlek och omtanke har du genom åren burit runt mig och hjälpt mig välja vägar och lärt mig det mesta jag kan. Jag älskar dig till månen och tillbaka, runt universum och tillbaka. Ibland tänker jag på att jag måste vandra runt här på jorden utan dig en dag, där slutar min existens och jag måste genast tänka på någonting annat, aldrig vill jag vara utan dig. Tack för att du format och hjälpt mig bli en fantastisk människa, skällt på mig och lärt mig rätt och fel, och för att du gång efter gång har tålamod med mig när jag försöker göra köttfärsbiffar som aldrig blir ätbara. Jag kommer alltid vara din skitunge, och jag kommer alltid älska dig av hela mitt hjärta, alltid.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback