to be yourself

Jag är äntligen brunhårig igen och det känns helt fantastiskt. Jag känner mig som mig själv igen, märkligt att en så enkel sak som hårfärgen kan få skillnaden att bli så stor. Nu ska jag fortsätta vara brunett lååååång tid framöver men eventuellt lägga i lite rött till hösten och klippa av en hel del. Men ljust blir det inte igen på ett bra tag! Eller ljust, rött snarare... Haha!




Sitter föressten fortfarande hemma och väntar på Niclas, dubbelsuck alltså. Har väntat sen mitt på dagen? Igår var det "ja men vi ska bara packa ihop imorgon bitti så börjar vi rulla sen" och nu är klockan snart nio och än har han då inte rullat in genom dörren... Jag blir irriterad bara gör att jag längtar efter honom så mycket, och för att vänta är det VÄRSTA jag vet, haha. Men nu är han nog hemma snart så jag får pussas och mysa. Pizza har jag hämtat från pizzerian kvällen till ära också, ingen LCHF ikväll inte! Haha. Pizza, Pepsi Max och pussar, kan inte blir en bättre söndagskväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback