herr ångström han har fest

Hello tuesday! Trött idag, riktigt trött. Min kära sambo skulle så stort stänga balkongdörren innan han somnade men det blev inte riktigt så. Jag har drömt att jag bott i en igloo hela natten, haha. Dessutom slutar PH lite för sent på kvällen för att matcha mina vanliga rutiner men det går nog att ändra på.
Börjar tidigt idag, har ett möte på morgonen och idag kommer det två nya kottar också, trevligt! Hoppas det blir bra denna gång och att rekryteringen håller!

Det är galet vad hösten knackar på nu. Igår påväg hem var det på riktigt kyligt och klockan var precis strax efter 18.00 då, vad hände? Man måste börja ändra tänket på morgonen när man ska klä sig och det är sista dagarna man kan gå i ballerinaskor. Otroligt vad fort den här sommaren gått, jag har inte hängt med. Men det har varit en helt fantastisk sommar, på alla sätt och vis. Kör en resumé senare i veckan, eller i början på september kanske är mer passande!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback